torstai 4. huhtikuuta 2013

Pääsiäisloma

Olen vietellyt pääsiäislomaa, kuten varmasti olette huomanneet.
Pääsiäisen aikoihin oli myöskin erään ystävän muutto, ja olin siellä auttamassa. Muuttoon menikin muutama päivä, koska hän muutti kaupungista toiseen.
Rakastuin täysin hänen uuteen asuntoon. Se oli iso ja ihana! Hän hieman vitsaili että josko muuttaisin hänen kanssaan asumaan. Kuulosti kyllä tosi houkuttelevalta, koska hän olisi maailman paras kämppis. Mutta luulen että se rajoittaisi liikaa minun töitä ja en tiedä olenko valmis muuttamaan eriin kaupunkiin.. Saa nähdä..:)

Pääsiäisenä minulla ei ollut juurikaan keikkoja, puolessatoista viikossa vain kaksi..
Tosin ymmärtäähän se kun varatut miehet ovat lähteneet perheensä kanssa reissuun.. Kumpikin tapaamistani miehistä olikin sinkkuja.

Ennen pääsiäistä kävin hieman shoppailemassa sisustustavaraa kotiini. Nyt on taas mieleinen!:)
Lisäksi kävin ottamassa rakennekynnet. Kävin myöskin ripsihuollossa, jossa minulle laitettiin uuden ripsipidennykset ja samalla värjättiin kulmat. Kävin myös huollattamassa pidennykset.
Nyt on taas kotoisa olo..:p

2 kommenttia:

  1. Hei! Olen lukenut koko blogisi ja täytyy sanoa, että olet taitava kirjoittaja ja postaukset ovat tosi mielenkiintoisia! Minulla tuli sellainen kysymys mielee, että olitko siis 20 kun otit ensimmäisen asiakkaan? Jään seuraamaan blogiasi. :)

    VastaaPoista