keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

8.

Olen melko paljon suodattanut blogistani niitä "huonoja" asioita ja tapaamisia. Nyt taas tulisi hieman nolompi kokemus..

Minuun otti jo pääsiäisen tienoilla yhteyttä eräs mies, joka kertoi että hänen vaimonsa olisi tällä viikolla työmatkalla. Ehdotti josko olisin mennyt hänen luokseen pariksikin päiväksi ja lupasi siitä ihan kohtuullista summaa.
Sovimme että menen sinne ja keskustelemme sitten asiat paremmin läpi. Mainittakoon vielä, etten yleensä koskaan toimi näin. Vaan haluan aina etukäteen tietää mitä tapahtuu, missä ja kauanko.

Menin kuitenkin hänen antamaansa osoitteeseen, ja mietin miksi osoite oli niin tutun kuuloinen.
Oven avasi tuttu naama..

Hän oli minun vanha opettajani, jonka kanssa olin nuoruusvuosinani harrastanut seksiä. Useampaan otteeseen..
Nolotti todella paljon, koska olin varma että hän nauraa minut pihalle.

Mies kuitenkin hymyili iloisesti ja halasi. Menin sisälle ja keskustelimme. Olin ihan varma jo etten jää sinne yöksi, enkä edes hetkeksi.
Mies kuitenkin keitti kahvit ja juttelimme hetken, hän kertoi itsestään ja sanoi olevansa naimisissa sen saman naisen kanssa. Hän myös ilmoitti kyllä muistavansa minut erittäin hyvin.

Minä sitten kuitenkin jäin sinne, ja viivyin siellä kaksi yötä. Tienasin kyllä sen verran hyvän summan, että kyllä sillä hetken elelee..:p

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti