maanantai 18. maaliskuuta 2013

Kuulumisia

Olen tavannut viime postauksen pariskuntaa jo kaksi kertaa, viime kirjoituksen jälkeen.
Illan ja yön kulku oli melko samanlaista kuin ensimmäisellä kerralla, lukuunottamatta "tapaamis"paikkaa.
Näilläkin kerroilla nautin tosissani. Ja jälleen toistan, että en todellakaan kadu että otin tarjouksen vastaan.

Toki olen tässä parin viikon aikana ottanut muitakin asiakkaita.
Asiakkaita olen kylläkin ottanut normaalia vähemmän, mutta silti olen tullut toimeen ja sukanvarteenkin on vielä jäänyt:p

Laitoin muuten uuden ilmoituksen, jossa kerron ottavani vastaan myös pariskuntia.
Tottakai aion valita nämä tarkkaan, jottei tule yllätyksiä.
Onhan se aina todella paljon eri mennä keikalle paikkaan jossa on kaksi ihmistä, eikä vain yhtä.
Ikinä kun ei voi tietää mitä tapahtuu..:)

Ennen en suostunut kovin mielelläni mihinkään erilaiseen. Suoraansanoen jännitti kaikki uusi ja tuntematon.
Nyt kuitenkin olen rohkaistunut sen verran, että mm. viime viikolla minulla oli asiakas, jonka kanssa harrastimme peppuseksiä. Samainen asiakas myös halusi leikkiä välineillä, joten käytössä olivat käsiraudat ja dildo.
Kyllä tuon pariskunnan ansiosta olen paljon rohkeampi kokeilemaan asioita myös niiden asiakkaiden kanssa.

2 kommenttia:

  1. Mistä sun ilmoituksen löytää? Tai voitko antaa sähköpostia, josta sut tavoittaa. Ottaisin mielelläni yhteyttä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei,
      en valitettavasti ota asiakkaita blogin kautta, koska en halua että ihmiset osaavat yhdistää minut blogiini..:)
      Ilmoitus kuitenkin löytyy monestakin paikasta, jos löytyy niin ota ihmeessä yhteyttä:p

      Poista