lauantai 23. maaliskuuta 2013

Kiusallista

Joku aika pohdin sitä, miten hoitaa tilanteet joissa tapaa asiakkaita ollessaan vapaalla.
Enää ei tarvitse vain pohtia..

Kävin siis kaupoilla ystäväni kanssa.
Kävimme shoppailun jälkeen kahvilassa. Istuin pöydässä ja ystäväni oli tiskillä tilaamassa.
Eräs melko inhottava asiakas huomasi minut ja huusi jo kaukaa. Ei tosin oikeaa nimeäni, vaan huoranimeäni!
Olin kauhuissani ja ystäväni katseli tiskiltä että kukas se siellä noin äänekkäästi huutelee. Huomasi sitten miehen tulevan minun pöytääni ja oli silminnähden hämmästynyt.

Mies kysyi minulta, että millonkas otetaan uusiksi, ja hän oli aivan liian äänekäs ja huomiotaherättävä. Nolotti, olin varma että kaikki tajuaa, että mikä minä olen..

Ystäväni tuli pöytään ja pyysi esittelemään miehen. Kerroin hänen olevan vanha työkaveri, ja hän on juuri lähdössä. Mies tajusi vinkin ja häipyi nolona. Ei ilmeisesti tajunnut että minulla on seuraa..

Ystäväni jäi tietysti kyselemään että mikäs mies hän oli.
Hän oli myös kuullut miehen kommentin uusiksi ottamisesta.. Nyt siis ystäväni on "loukkaantunut" kun en ole kertonut hänelle harrastaneeni seksiä työkaverini kanssa.. Oivoi:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti